duminică, 2 mai 2010

La pescuit de 1 mai 2010- Mărtinești



Vineri am lansat o invitație la pescuit pe lacul Mărtinești (la 17 km de cj) și am dat cateva informații despre lac. Taxa s-a mărit puțin, acuma e de 40 lei pe 24h. Am plecat de acasa pe la 7 jumate, la 8 jumate am inceput, sincer sa fiu eu cred ca le- a dat de mancare la pești pt ca la pluta am prins destul de putini(8 bucati sub un kg, doar 3 aveau in jur de 700 grame, dar la TTX, la fund, am pus pe instalatie tex si mamaliga, si pufarin galben in ace. rezultatul a venit tarziu (după ora 17)si mi a mancat toata rabdarea...dar a meritat.eu nu sunt un pescar iscusit dar m am initiat cat de cat in tainele acestui sport/hobby etc dar am avut și șansă...am pus cateva poze sa vedeti. Crapul din imagine are 5, 73 kg,record personal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu